Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Fru söker Bonde...men va fan då!

Av Tomas Ericson - 24 januari 2010 22:55

Idag har jag bakat...liksom värsta coola grejen...det blev fel. Kastrullen med smält margarin...grymt fett asså...stod kvar på spisen och larvade sig och glömde helt bort att den skulle blandas i kaksmeten...jag bara blev så jävla sné asså...den brydde sig inte. Sedan var min kompis Klas här..värsta snygga guzzen asså...han drog kablar.


Varför kastar jag in så omogna kommentarer i allt? Det är ju bloggtrendigt att uttrycka sig så. Det borde vara åldersgräns på att få leva.


Nu gör jag ytterligare två radmatningar...


Har egentligen inte tid att sitta här. Klockan är mycket och man borde göra något vettigare. Äta sallad, kräkas ut den, köpa rättvisemärkta judetvålar och införa ättestupa, tänkte DU...nej, lägga mig och sova tänkte JAG.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomas Ericson - 19 mars 2013 09:45

Idag skulle vi få besök av en riktig indian på jobbet. Spännande tyckte jag. Vi blev ombedda av våra chefer att städa och visa ett bra bemötande. - Vi kan väl klä ut oss till indianer, föreslog jag. - Det skulle vara något, skrattade min chef ...

Av Tomas Ericson - 17 mars 2013 14:29

Satt och diskuterade religioner igår och insåg hur totalt hjärntvättade många människor är. Det går inte ens att diskutera med dem. De blir vansinniga om man ens ifrågasätter något inom deras tro. Sjukt.   När jag blir blodförgiftad av nattvardsv...

Av Tomas Ericson - 15 februari 2013 17:00

Börjar faktiskt, tro det eller ej, bli ganska bekväm i min föräldraroll, så i veckan tog jag mig en tur till det lokala köpcentrat. Tänkte till både en och två gånger så att jag fick med mig allt nödvändigt innan jag låste dörren och begav mig. Väl f...

Av Tomas Ericson - 16 januari 2013 22:12

Jag har kämpat länge med att få min son idrottsintresserad. vill ju bli en sån där hängiven pappa som åker med på alla bortamatcher och gapar och skriker och pratar flyktigt om arbete och väder med de andra föräldrarna. Jag lyckades...min son har änt...

Av Tomas Ericson - 15 januari 2013 22:10

Idag blev jag serverad mat som inte var något halvfabrikat minsann. Jag vet inte riktigt vad det innebär, men det härstammar väl inte från Skoghallsverken helt enkelt. När man sitter och avnjuter god mat kommer man ju osökt att tänka på...just det, m...

Ovido - Quiz & Flashcards