Alla inlägg under mars 2012

Av Tomas Ericson - 25 mars 2012 00:19

Varje gång jag rakar av mig håret får jag höra flera kommentarer i stil med "Varför har du rakat bort allt för. Du var finare med hår på huvudet". Nu senast färgade jag håret orangerött och det var inte heller så populärt, men idag var det ingen som kommenterade att jag hade rakat av det.

Av Tomas Ericson - 23 mars 2012 22:30

Den senaste tiden har jag plågats av huvudvärk varje dag. Jag kan inte förstå vad detta beror på. Det jag däremot vet är att det alltid ger mig så svåra valmöjligheter. Ska jag klunka i mig en liter vatten, svälja två panodil, vila eller hälla upp en whisky? I slutändan har jag trots allt alltid valt det sista alternativet. Trots att det inte hjälpt hittills har livet ändå blivit lite lustigare. Jag börjar även sakta men säkert få lite klarhet i var huvudvärken kan komma ifrån...men det låtsas jag inte förstå.

Ovido - Quiz & Flashcards