Alla inlägg under oktober 2012

Av Tomas Ericson - 30 oktober 2012 06:18

Satte mig och läste tidningen i morse som vanligt och kände att jag ville göra en insats mot allt elände i världen så jag samlade ihop lite saker. En samling Pokémonkort till Syrien lär ju få alla att lägga bort vapnen och ägna sig åt något roligt. Det fanns faktiskt en hel del rariteter i samlingen så de lär inte bli besvikna! En storm hade dragit fram i Buenos Aires...jag hittade inget bra att skicka så jag valde min dotter mest för att spara in på kostnaderna för blöjor och barnmat. De allra största skriverierna var dock om översvämningarna i New York. Vilken tur att man är villaägare och har varit med om problemet förut. Nu ska jag introducera propplösare för amerikanerna. Tänk vad eneklt man kunde förhindrat översvämningarna om de bara varit lika kloka som oss svenskar. Nu ska jag bara hitta en frivilligorganisation som kan frakta iväg detta.


Ha en bra dag allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards